Langkau ke kandungan utama
MyVAS Helpdesk
Utama
Pangkalan pengetahuan
Serahkan tiket
Log masuk
Malay
English
Malay
Utama
Pangkalan pengetahuan
Pentadbir Fasiliti Kesihatan MyVAS
Soalan Lazim Pentadbir Fasiliti Kesihatan MyVAS
Semua
Artikel
Carian Terkini
Kosongkan semua
No recent searches
Artikel Popular
Artikel
Lihat semua
Topik
Lihat semua
Tiket
Lihat semua
Maaf! tiada apa yang ditemui
Soalan Lazim Pentadbir Fasiliti Kesihatan MyVAS (13)
Apakah yang perlu dilakukan jika saya tidak menerima OTP semasa proses verifikasi nombor telefon?
Dicipta oleh Sit Ling Ooi, Diubah suai pada Tue, 11 Jul, 2023 pada 10:37 PG ikut Sit Ling Ooi
Adakah saya perlu mendaftarkan emel menggunakan emal organisasi sahaja iaitu moh emel?
Dicipta oleh Sit Ling Ooi, Diubah suai pada Tue, 11 Jul, 2023 pada 10:37 PG ikut Sit Ling Ooi
Tidak. Anda boleh menggunakan emel persendirian selain daripada moh untuk pendaftaran MyVAS.
Dicipta oleh Sit Ling Ooi, Diubah suai pada Tue, 11 Jul, 2023 pada 10:37 PG ikut Sit Ling Ooi
< Sebelumnya
1
2
>seterusnya