Jika fasiliti kesihatan saya mempunyai lebih daripada satu akaun MyVAS yang digunakan untuk modul yang berbeza, adakah sejarah transaksi di akaun-akaun MyVAS yang berbeza masih boleh dipantau?

Dicipta oleh Sit Ling Ooi, Diubah suai pada Tue, 11 Jul, 2023 pada 10:37 PG ikut Sit Ling Ooi

Selepas 20 Mac 2023 di mana maklumat pendaftaran log masuk yang dikongsi bersama akan dinyahaktifkan, proses pemurnian maklumat transaksi di akaun-akaun MyVAS yang terdahulu akan dilaksanakan.

Tiada masalah untuk memantau sejarah transaksi di akaun-akaun MyVAS yang terdahulu.

Adakah artikel ini membantu?

Itu Hebat!

Terima kasih atas maklum balas anda

Maaf! Kami tidak dapat membantu

Terima kasih atas maklum balas anda

Beritahu kami bagaimana kami boleh menambah baik artikel ini!

Pilih sekurang-kurangnya salah satu sebab
Pengesahan CAPTCHA diperlukan.

Maklum balas dihantar

Kami menghargai usaha anda dan akan cuba membetulkan artikel tersebut